Jesteście łowcami śródlądowych, morskich czy nawet oceanicznych okazów? Jeśli tak, patrzycie właśnie na tytana pośród najmocniejszych kołowrotków. Korpus oraz rotor Saltexa wykonane są z utwardzanego aluminium, łożyska ze stali nierdzewnej, tak samo jak frezowane elementy przekładni. W sprzęgle hamulca wykorzystano naprzemiennie ułożone tarcze węglowe oraz tarcze z polerowanej stali nierdzewnej. Maksymalna siła hamowania wynosi bagatela, 30 kg obciążenia statycznego, więc o połowę więcej niż jest w stanie wytrzymać jakakolwiek wędka.
9 łożysk kulkowych, 1 oporowe
przedni hamulec wielotarczowy
tarcze cierne z włókna węglowego
super mocna oś posuwu szpuli
mechanizmy oraz hamulec w pełni zabezpieczone przed wodą i zanieczyszczeniem
obudowa i rotor z aluminium
krzyżowy układacz żyłki 4 aluminiowa szpula
podkładka gumowa na szpuli
zbalansowany rotor
mocna, jednoczęściowa korbka 4 rurkowy kabłąk
antyskręceniowa rolka kabłąka pokryta azotkiem tytanu.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Jesteście łowcami śródlądowych, morskich czy nawet oceanicznych okazów? Jeśli tak, patrzycie właśnie na tytana pośród najmocniejszych kołowrotków. Korpus oraz rotor Saltexa wykonane są z utwardzanego aluminium, łożyska ze stali nierdzewnej, tak samo jak frezowane elementy przekładni. W sprzęgle hamulca wykorzystano naprzemiennie ułożone tarcze węglowe oraz tarcze z polerowanej stali nierdzewnej. Maksymalna siła hamowania wynosi bagatela, 30 kg obciążenia statycznego, więc o połowę więcej niż jest w stanie wytrzymać jakakolwiek wędka.
9 łożysk kulkowych, 1 oporowe
przedni hamulec wielotarczowy
tarcze cierne z włókna węglowego
super mocna oś posuwu szpuli
mechanizmy oraz hamulec w pełni zabezpieczone przed wodą i zanieczyszczeniem
obudowa i rotor z aluminium
krzyżowy układacz żyłki 4 aluminiowa szpula
podkładka gumowa na szpuli
zbalansowany rotor
mocna, jednoczęściowa korbka 4 rurkowy kabłąk
antyskręceniowa rolka kabłąka pokryta azotkiem tytanu.
ilość łożysk 9+1
Przełożenie 4,1:1
Waga (g) 850
szpula główna 1 aluminiowa
Pojemność szpuli (mm/m) 0,40/450 0,45/350 0,50/280