SP1 posiada nasz najlepszy system przekładni S // DRIVE. Jest montowany przy użyciu najwyższej jakości łożysk ze stali nierdzewnej, które stanowią uzupełnienie wysokiej klasy komponentów. Korpus SP1 składa się z solidnej aluminiowej ramy z osłonami z włókna węglowego, co zapewnia jej wytrzymałość przy zachowaniu niskiej wagi. Elementy zewnętrzne są wykonane z litego aluminium od śruby uchwytu do powiększonego pokrętła hamulca.
Zamówienie realizujemy w ciągu 24h.
Produkt objęty jest dwuletnią gwarancją
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
SP1 posiada nasz najlepszy system przekładni S // DRIVE. Jest montowany przy użyciu najwyższej jakości łożysk ze stali nierdzewnej, które stanowią uzupełnienie wysokiej klasy komponentów. Korpus SP1 składa się z solidnej aluminiowej ramy z osłonami z włókna węglowego, co zapewnia jej wytrzymałość przy zachowaniu niskiej wagi. Elementy zewnętrzne są wykonane z litego aluminium od śruby uchwytu do powiększonego pokrętła hamulca.
- Łożyska kulkowe ze stali nierdzewnej 7 + 1.
- Korpus z aluminium z osłonami z włókna węglowego.
- Aluminiowa szpula.
- System przekładni S-Curve.
- Wał ze stali nierdzewnej SUS304.
- Stop cynku + przekładnia ze stali nierdzewnej.
- Powiększona gałka Drag.
WAGA 274g
ILOŚĆ ŁOŻYSK 7 + 1
POJEMNOŚĆ SZPULI 150m / 0,18mm
PRZEŁOŻENIE 5,2: 1